Potřebujeme Váš souhlas k využití jednotlivých dat, aby se Vám mimo jiné mohly ukazovat informace týkající se Vašich zájmů. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko „OK“.
1 | Sněhové řetězy Konig (Thule) K-SUMMIT XXL K67 Na Dotaz Pro vozy bez dostatečného prostoru v podbězích a za kolem. Jednoduchá montáž z vnější strany kola. Pokud se podíváme na hlavní unikátnost sněhového řetězu König K-Summit, jedná se o nejpromyšlenější konstrukci, která aktuálně na našem trhu existuje. Jde o vnější řetěz určený na každý automobily, který se pyšní tím, že nezasahuje za kolo. Je tedy ideální i pro automobily s nižšími podběhy, které přesto potřebují dosáhnout na sněhu či na ledu lepších vlastností, než jenom s použitím zimních pneumatik. | 17 566 Kč 14 517 Kč bez DPH 12 999 Kč 10 743 Kč bez DPH | |
2 | Sněhové řetězy Pewag servostar SUV RSC 920 V Skladem Pro vozy bez dostatečného prostoru v podbězích a za kolem. Jednoduchá montáž z vnější strany kola. Inovativní pewag nasazovací systém s automatickou servo ráčnou. Řešení pro vozidla kde není dostatek prostoru pro standardní sněhové řetězy. | 16 517 Kč 13 650 Kč bez DPH 13 499 Kč 11 156 Kč bez DPH | |
3 | Sněhové řetězy Snovit 4x4 NEO 460 Skladem Ekonomické sněhové řetězy Snovit 4x4 NEO předního evropského výrobce. Sněhové řetězy zaručují optimální přilnavost během používání za nepříznivých povětrnostních podmínek. | 3 744 Kč 3 094 Kč bez DPH 2 999 Kč 2 479 Kč bez DPH | |
4 | Sněhové řetězy Konig (Thule) EASY-FIT SUV velikost 255 Skladem Thule König Easy-fit SUV jsou špičkové sněhové řetězy, které nabídnou především jednoduché, snadné a také rychlé použití. Jejich hlavním pozitivem je i systém vnitřních tuhých oblouků. Ty jsou spojeny se snadnou montáží řetězu, která je prováděna shora dolů. Tento systém doplňuje hliníková středová vzpěra, která je součástí napínacího systému. Díky nožnímu pedálu lze aktivovat samonapínací systém, díky kterému se řetěz navlékne zcela automaticky, při rozjezdu automobilu. | 12 919 Kč 10 677 Kč bez DPH 9 999 Kč 8 264 Kč bez DPH | |
Zobrazit více ... |